המדריך לבחירת רצפה למשרד

המאמר באדיבות "יוסי אהרון פיתוח בע"מ"

בחירת ריצוף המשרד היא חשובה במיוחד עבור סביבת העבודה האיכותית שלנו

לפני שנדבר על ריצוף המשרד שלנו ועל חשיבותו, אנחנו צריכים להבין את כל מה שנוגע לסביבת העבודה האיכותית שלנו וחשיבותה לשגרת העבודה האיכותית שלנו. כיום כבר ברור שבשביל להוציא את המרב מהעובדים שלנו ומעצמנו, אנחנו צריכים לדאוג לסביבת עבודה איכותית ונוחה הן עבורנו והן עבור העובדים שלנו, מבחינות שונות – מבחינה אסתטית ועיצובית כמו גם מבחינה פרקטית. בהתחשב בכך, ברור מדוע אנחנו רוצים למצוא את פתרון הריצוף האיכותי ביותר עבור המשרד שלנו, זה שישלב בין התאמה לעבודת המשרד על כל המשתמע ממנה, לבין עיצוב איכותי ודקורטיבי שיהיה נעים לעבוד בו, לבין עמידות איכותית ומחיר הוגן עבור מרחב גדול כמו המשרד שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם עם הבחירה הזאת.

המדריך לבחירת ריצוף עבור המשרד שלנו

רצפת אפוקסי, בטון מוחלק או גרניט פורצלן?

רצפת אפוקסי

אחד האפשרויות הפופולאריות בכל מה שנוגע לריצוף משרדים, ובצדק, היא רצפת אפוקסי – האפוקסי הוא חומר כימי ייחודי שמתאפיין בהתקשות מהירה במיוחד במגע עם חומר מקשה (כמו בטון), ובכך שניתן לעצב אותו ולשנות אותו כך שהוא יתאים ברמה הגבוהה ביותר לכל צורך עיצובי שלנו.

כך לדוגמה האפוקסי הוא פתרון איכותי במיוחד עבור עיצוב המשרד שלנו, בעיקר בכל מה שנוגע לעמידותו הגבוהה מפני שחיקה גם בסביבת עבודה עמוסה במיוחד, באפשרות לעצב אותו ולשנות אותו כראות עיננו, בקלות האחזקה והניקיון שלו גם לאחר שימוש ארוך שנים, וגם במחיר ההוגן שבו ניתן להשיג רצפה גדולה ואיכותית בסגנון זה.

בטון מוחלק

גם ריצוף בטון מוחלק הוא פתרון איכותי במיוחד עבור המשרד שלנו, בעיקר משום שהוא עמיד במיוחד וגם הוא נתון לעיצוב כראות עיננו. חשוב להבין כי הבטון המוחלק הוא באופן יחסי פחות דינמי מהאפוקסי בכל מה שנוגע לעיצוב המשרד שלנו, וכך מי ששם דגש על דקורטיביות בעיצוב סביבת העבודה שלו אולי ייהנה ממנו פחות – אך גם כאן מדובר בפתרון זול ונוח ליישום במרחב גדול, שמחזיק במצבו האיכותי לאורך זמן רב במיוחד.

אפשרויות אחרות

כאשר אנחנו מדברים על אפשרויות ריצוף דקורטיביות אחרות עבור ריצוף המשרד שלנו, חשוב לזכור שפתרונות כמו אריחים, וספציפית גרניט פורצלן, הם הרבה פחות מתאימים לסביבה שמטרתה היא עבודה, ושיש בה שימוש נרחב ויום יומי של עשרות אם לא מאות אנשים. אנחנו צריכים בראש ובראשונה פתרון עמיד שיחזיק זמן רב – האפוקסי והבטון המוחלק הם פתרונות נכונים יותר בהקשר זה.

בחירת איכותית של ריצוף למשרד שלנו מבטיחה לנו את התנאים הטובים ביותר לעבודה איכותית

לאחר שקיבלנו את ההחלטה הנכונה, ובחרנו ברצפת אפוקסי או בבטון מוחלק עבור ריצוף המשרד שלנו, כל מה שנשאר לנו לעשות הוא למצוא את השירות האיכותי בתחום, שיבטיח לנו את סביבת העבודה האיכותית ביותר שנחוצה לנו.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים