מערכת אבטחה

אל תגידו "לנו זה לא יקרה", שימו מערכת אבטחה בבית

מצד אחד אתם מרגישים צורך לאבטח את הבית שלכם ואת התכולה שבו, אבל מצד שני לא בא לכם שידעו שיש לכם מה לאבטח. משפחות רבות מתלבטות בנוגע לשאלה האם להתקין מערכת אבטחה ומיגון בביתם או עדיף להאמין ש"לנו זה לא יקרה"?

השינויים בתרבות הצריכה שלנו בעשור האחרון, הפכו את כולנו לרודפים אחרי יותר מוצרי צריכה מתקדמים, יותר יקרים, יותר חשופים ויותר "מנקרי עיניים". מוצרים טכנולוגיים ובמיוחד הסמארטפונים הפכו לסמלי סטאטוס לילדים בני עשרה. בית של משפחה בעלת 5 נפשות כיום מכיל לפחות 6 סמארטפונים, שני רכבים, מחשב אחד או שניים ולפחות 3 טלוויזיות מסוג LCD, כרטיסי אשראי ועוד חפצים יקרים. פורץ פוטנציאלי ימצא בבית כזה ערך רב. עסקי המיגון והאבטחה חוו את התפתחות הטכנולוגיה שהוזילה את חומרי העבודה היומיומיים שלהם. מצלמות, מרכזיות ומחשבים הפכו זמינים לכל דורש ומערכות אבטחה מותקנים כיום בבתים רבים בישראל.

מערכות אבטחה: למה כן?

מערכות אבטחה הם מערכות חכמות המתריעות מפני גורמים רבים המוגדרים במערכת לפי רצון הלקוח, בעיקר הם מתריעות על פורצים הנכנסים אל בתים פרטיים במטרה לגנוב ולהסב נזק לרכוש. במקרים רבים הפורצים נכנסים אל הבית למרות שיש בו דיירים, היו מקרים שהגיעו לחדשות בהם אב המשפחה או האם נתקלו בפורץ ואמנם מנעו גניבה אך נפגעו פיזית ונפשית מן המפגש הלא נעים.

מערכת האבטחה פועלת כך שניתן להפעיל אותה או בכל הבית או על פי אזורים נבחרים, גלאי תנועה ונפח מחוברים למצלמות אבטחה ומערכת אזעקה אשר מתריעה על תנועה חריגה. כיום מערכות האבטחה גם מקליטות את צילומיהם על גבי דיסק קשיח כך שאם אתם לא נמצאים בבית תוכלו לגשת למשטרה בזמן שלכם ועדיין להגיש תלונה קבילה ועדכנית.

מערכות אבטחה: למה לא?

מצלמות אבטחה וגלאים על חלונות ודלתות הבית מושכים את תשומת הלב ומהווים סקרנות יתרה ומעיין "אתגר" אצל פורצים שכבר לצערנו התאימו את עצמם לטכנולוגיה המתקדמת ולדרכים לעקוף אותה.

בשנים האחרונות בתים בהם יש מערכות אבטחה מתויגים באופן כמעט אוטומטי כבתים של "משפחות פשע" או כאלו שהשכנים בטח אומרים "מעניין מה הם עושים שם שהם צריכים את כל המצלמות האלו?"

מה לעשות?  

תתקינו מערכת אבטחה !!! אם אתם חושבים שלחפצים שלכם אין תחליף ואתם רוצים לישון טוב בלילות או לצאת לחופשות בראש שקט, מערכת אבטחה היא הפתרון המושלם. כיצד תימנעו מן ההרגשה שהבאתם על עצמכם את הפריצה? כיום ניתן להתקין מצלמות סמויות בתוך הבית, ההתקנה והאביזרים  קצת יותר יקרים אך ביחד עם גלאי הנפח והאזעקה הם פותרים לכם את בעיית הנראות של מצלמות האבטחה החיצוניות וההרגשה הלא טובה שלכם.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים