הפרמטרים שמגדירים מנעולן מקצועי

מאת: לוקסמית

במצבי חירום קשה לחשוב בהיגיון ולתפקד בקור רוח, לכן מוטב לבצע את בדיקת המקצועיות והאמינות למנעולן מוקדם ככל הניתן, ולפטור עצמכם מקורח זה ב"שעת השין". הנה מספר דגשים שיש לבדוק טרם הזמנת שירותי מנעולן למשרד.

כיצד בודקים את אמינותו של המנעולן?

היינו רוצים לנחם אתכם ולומר שמנעולנים מקצועיים עוברים הכשרה מסודרת ושבשוק ישנם דרישות מחמירות למי שמעוניין לעסוק בתחום, אך לצערנו איננו יכולים לעשות זאת כוון שהמציאות שונה, וכיום אין מוסד אחד המאגד תחתיו את נושא ההכשרות למנעולנים.

עם זאת, בשל רגישות הנושא והעובדה כי מנעולנים מקבלים גישה למשרדים, כספות, מסמכים מסווגים ורכבי חברה – נקבע כי עליהם לעבור בדיקה משטרתית על מנת לעסוק בתחום. במידה והמנעולן אכן קיבל אישור דעו שהוא ישמח להציג אותו בפניכם ובפני כל דורש, כוון שהאישור מעניק לו יתרון על פני מתחרים בשוק.

דרך נוספת היא לבדוק את אתר האינטרנט של המנעולן ולחפש המלצות/אישורים שם. לדוגמא: אישור משטרתי יוצג באופן גלוי וברור באתר, כמו גם המלצות מגופים מכובדים שנעזרו בשירותיו. בדקו עם מי עבד בעבר והאם מי מגופים אלה נחשב לאמין בעינכם. כך תוכלו לבנות תמונת פרופיל טובה ולאסוף מידע קונקרטי.

וודאו שהמנעולן זמין וקרוב למשרדכם

מנעולנים עובדים בשעות לא רגילות ורגילים להעניק שירות גם באמצע הלילה, בסופי שבוע ובחגים. עם זאת, מוטב שלא להשאיר דברים ליד המזל ולברר שאכן המנעולן שבחרתם עובד 24/7 בשבוע, כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים תוספת מחיר שערורייתית בעבור שירותי פריצת משרד או רכב בלילה.

נושא חשוב נוסף שכדאי לבדוק לפני העסק מנעולן מוסמך למשרדים הוא קרבתו הגאוגרפית של המנעולן למשרדכם, שכן גם אם תבחרו במנעולן הטוב ביותר בישראל אך תגלו שהוא אינו יכול להגיע למשרדכם כוון שהוא תקוע בפקק ביציאה מנהריה, לא השגתם דבר.

לכן, בחרו במנעולן הנמצא קרוב למשרדכם או כזה שמסוגל לשלוח את אחד מעובדיו אל משרדכם בכל שעה. יתרה מכך, בשל התחרותה גדולה בשוק ישנם מנעולנים המתחייבים להגיע למשרדכם בתוך טווח זמן קצר. אם מצאתם מנעולן שמתחייב לכך – אמצו אותו בשתי ידיים. בהצלחה.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים