ביזנס סיטי

כיצד לערוך אירוע קידום מכירות

החלטתם להגשים את החלום שלכם ולפתוח עסק, כל הכבוד. אבל איך תמשכו קהל לבית העסק? התשובה פשוטה, ארגנו אירוע קידום מכירות.

המחשבה על ניהול אירוע קידום מכירות יכולה להיות מפחידה אך מתגמלת אם התכנון נעשה בצורה הנכונה. להלן מספר דברים שחשוב לזכור בעת ארגון אירוע:

הסתכלו על האירוע מנקודת המבט של קהל היעד

לפעמים כשמסתכלים מנקודת המבט של קהל היעד יותר קל לתכנן אירוע קידום מכירות. נסו לחשוב מה יעורר את הלקוחות? מה ימשוך אנשים לאירוע שלכם? בשלב זה אל תחשבו על תקציב האירוע, זה יבוא בשלב מאוחר יותר.

זה הזמן לבצע סיעור מוחות ולנסות להעלות את הרעיונות הטובים ביותר שאתם יכולים. אם תנסו תמיד לחשוב על הצרכים של הלקוחות שלכם תוכלו לנהל אירוע קד"מ מרגש ואף לנהל עסק מצליח.

תפתחו תוכנית

לפני פתיחת עסק חדש, חשוב לפתח תוכנית עסקית. תכנון אירוע קד"מ מחייב אותו קו מחשבה. עכשיו שיש לכם זמן להבין מה הלקוחות רוצים, תשאלו את עצמכם האם ניתן לבצע זאת. תמחקו את הרעיונות שאינם ניתנים לביצוע והשקיעו בתוכניות ובמטרות שברצונכם להשיג.

החליטו אם ברצונכם להשכיר אטרקציות לאירוע כמו מכונות פופקורן, דוכני כסף או לבצע הגרלות שונות. צרו קשר עם האנשים המתאימים שיעזרו לכם לגרום לזה לקרות וארגנו רשימת מטלות כך שתוכלו להיות מוכנים במועד האירוע.

תערבו את הצוות שלכם

אף אחד לא יכול לנהל אירוע לבד. אם בשלב זה אין לכם צוות עובדים שיעזרו לכם, העסיקו עובדים זמניים שיעזרו לכם, גם אם זה ליום אחד.

אתם תרצו שהאירוע יתנהל בצורה חלקה לכן אתם לא רוצים להכעיס את המשתתפים באירוע בכך שתגרמו להם לחכות ולהמתין מפני שחסרים לכם עובדים. אתם תרצו לודא שיש לכם את כמות האנשים המספיקה שיוכלו לסייע לכם ביום האירוע.

כדי להקל על הלחץ, תודאו שבניתם צוות מיומן ושכל העובדים מעורבים באופן פעיל. זה יכול להבטיח לכם שהאירוע יעבור בצורה חלקה.

צרו קשר עם אמצעי התקשורת

עכשיו לאחר שתכננתם את כל האירוע, איך תביאו לקוחות?

הדרך העיקרית שתעזור לכם למשוך לקוחות זה שיווק ופרסום באמצעי המדיה. פרסמו את האירוע באמצעות חלוקת פליירים ופרסום כתבה בעיתון המקומי. דרך נוספת למשוך לקוחות היא להציע הגרלה או פרס כלשהו. צרו קשר עם תחנות הרדיו המקומיות, העיתונים ובתי העסק בסביבה שיוכלו לעזור לכם.

ערכו תוכניות לאירוע הבא שלכם

לפני שמגיע תאריך האירוע, ערכו תוכניות לאירוע הבא שלכם כדי שביום האירוע תוכלו לספר למשתתפים מתי יתרחש האירוע הבא. בדרך זו תוכלו להקים בסיס משתתפים שיבטיחו את השתתפותם באירוע הבא שלכם. נסו לקשר בין שני האירועים באמצעות עריכת תחרות ביום האירוע והכריזו על התוצאות באירוע הבא שלכם.

לבסוף, נסו לחשוב על דרכים לשמור על תשומת הלב של קהל היעד שלכם ולגרום להם לחזור שנית.