ביזנס סיטי

הקידום האורגני של גוגל באתר שלך!

כמנוע החיפוש הכי דינמי ושמיש בעולם, השיקה גוגל לאחרונה כלי המלצות תוכן משלה שחשוב להתייחס אליהם אם אתם רוצים כמובן להיות מדורגים גבוה בדף החיפוש.

יש "יחידות תוכן מתואמות" כך בתרגום חופשי של:matched content units המיועד למפרסמים הוא שונה מהמלצות התוכן של אאוט בריין וטאבולה והוא עושה בעצמו קידום אורגני לתכנים.

המטרה של הכלי החדש היא לקדם עבור הגולש תכנים רלוונטיים מתוך תוכן האתר שלך, כל זאת כדי לגרום לו להשתהות כמה שיותר זמן, להיות פעיל מול האתר ומעורב. זוהי בפירוש פעולה של SEO ממש קידום אורגני שגוגל בעצמו יוזם.

הכלי המומלץ הנ"ל מתאים לתכני עומק – long form content

תוכן המכיל כמות נכבדה של מילים (700-1500) ויש המלצה גם להכניס תמונות.

כדי שגוגל תדע להמליץ על התוכן, יש לעשות כמובן אופטימיזציה לתכנים אבל חוץ מזה גם להתחיל להוסיף לכל מאמר תוכן גם תמונה.

קידום אורגני במילים הנכונות!

השאיפה של גוגל להשפיע על התכנים היא לא באוויר…יותר מדי אתרים ברשת סובלים מחוסר מודעות בכל מה שקשור לתוכן שלהם. קידום אורגני טוב חייב להיעשות רק על סמך חומרים טובים, שכן האורגניות שלו היא שמוסיפה לדירוג ולקידום שלו, ואם הוא לא תוכן ראוי, הוא לא יתקדם לשום מקום.

הרשת מוצפת בחומר לא רהוט, שגוי, לא רק ברמת המידע אלא ברמת הניסוח, טקסט לא זורם שאיש לא יקרא אותו וגם לא להאמין- כמה מתחזים לכותבי טקסטים שפשוט כותבים בשגיאות כתיב.

אז נכון שגוגל לא יודע עברית והוא לא מורה ללשון, אבל אם גולשים "נמלטים" מהאתר הזה כי שגיאות הכתיב נותנות להם הרגשה שהם הגיעו לכיתה ב', אז גוגל יודע לזהות נטישה ולדרג אתרים כאלה בהתאם (או יותר נכון לא לדרג אותם…).

תוכן מקצועי שעושה קידום אורגני!

אחד הדברים הכי חשובים בכתיבת תוכן זה שתהיה בו זרימה של טקסט לא מאולץ, כולל "שתילת" מילות מפתח באופן הכי טבעי בעולם.

רצוי גם להקפיד על תחביר וזה עושה לכותבי התוכן הטובים את החיים ליותר קשים שכן גם אם מטרת המאמר היא לעשות קידום בעזרת מילות מפתח יש גבול לאיפה שאפשר "לשתול" אותם וגם לכמות שלהם ורק כותב תוכן עם אוצר מילים עשיר וניסיון רב בניסוח יודע לבנות משפטים שמילות המפתח בהן נראות כמי שמניעות את כל העניין תוכן ובלעדיהם הוא נבוב.