7 שגיאות נפוצות בשליחת ניוזלטר

קיימות גישות שונות העוסקות באופן השימוש בדיוור אלקטרוני המיועד ללקוחות פוטנציאליים. במובנים רבים הדואר האלקטרוני מת בשביל עסקים קטנים, בגלל הגישה שלהם למדיום.

אם רשימת התפוצה שלכם לא גדלה וישנה עלייה במספר הבקשות לביטול ההרשמה, כדאי להתחיל לחשוב מחדש איך להשתמש בדיוור אלקטרוני ביעילות רבה יותר כדי להגיע לקהל היעד שלכם.

אז לפני שאתם מחליטים לוותר על שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני, בדקו האם אתם מבצעים את אחת מהשגיאות הבאות:

רכישת רשימות של מאות אלפי לידים

אתם יכולים לקרוא לזה ליד אבל הלקוחות שלכם יקראו לזה ספאם. בעוד שישנם מספר משווקים הטוענים כי צריך להתחיל עם רשימה גדולה ולאט לאט להגיע ללקוחות הפוטנציאליים האמיתיים, המציאות היא שגישה זו מזיקה למוניטין שלכם. זה גם מעמיד אתכם בסכנת חסימה אצל לקוחות פוטנציאליים.

לקיחת כתובות מייל ליצירת קשר ללא רשות

אם אתם מקימים מנגנון של ניהול רשומות מייל, אל תניחו שיש לכם אור ירוק להתחיל לשלוח ניוזלטרים. אתם חייבים לקבל את אישור הנמען לפני שליחת המיילים.

שליחת מייל יותר מפעם אחת בשבוע

אתם רוצים שהדיוור שלכם יקלט כהפתעה נעימה אך צפויה ללקוחותיכם. אתם לא רוצים שהמייל שלכם יגרור ביטול הרשמה. אל תציפו את לקוחותיכם.

שליחת מייל המוני ללא פילוח של קהל היעד

הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לשלוח מייל אישי המותאם לתחומי העניין של הלקוח שלכם. תוכלו לעקוב אחרי המיילים הנשלחים ללקוחות הקבועים שלכם ולחלק אותם לקבוצות בהתאם לתחומי ההתעניינות. אתם יכולים ליצור תוכן מותאם אישית שיניע את לקוחותיכם לחזור ולרכוש מוצרים/ שירותים בעסק שלכם.

חוסר איזון בתוכן

כל מייל הנשלח ללקוחות צריך להיות מורכב משלושה חלקים של תוכן וחלק אחד עם הטבה ללקוחות. כשאתם נוקטים בגישה זו, הלקוחות נוטים יותר לזכור את העצות שלכם, להעביר אותם לחברים ולמשפחה ומצפים לקרוא את המיילים הנוספים שתשלחו בעתיד.

אי קבלת משוב

חשוב לקבל ביקורת ומשוב מהלקוחות שלכם, בין אם הם נמצאים בחנות או באינטרנט. תשאלו אותם על מה הם היו רוצים לקרוא וללמוד.

התעלמות מהמדיה החברתית

צרו דיאלוג עם הלקוחות שלכם באמצעות הוספת כפתורי שיתוף של הרשתות החברתיות השונות. סביר להניח שהלקוחות שלכם ימשיכו לנהל שיחה עליכם בפייסבוק או בטוויטר. השיתוף עוזר לכם להכיר את הלקוחות שלכם טוב יותר ומזמין יותר משתתפים למעגל שלכם.

לפני שאתם שולחים את הניוזלטר הבא, הסתכלו על הרשימה המופיעה פה למעלה, תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר אם תלכו לפי הכללים.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים