ביזנס סיטי

7 דרכים שיסייעו לכם להפוך למנהלים אפקטיביים יותר

הדבר האחרון שיזמים מעוניינים לדאוג לגביו זה ניהול. אתם רוצים לצאת לשטח, לפגוש לקוחות, לייצר מוצרים מדהימים ולהביא הזדמנויות חדשות לעסק. אבל אם לא תעסיקו צוות ניהול המסוגל להתמודד עם ניהול האנשים שלכם, אתם תהיו תלויים על חבל דק.

החדשות הטובות הן שאתם יכולים להקל על עצמכם ועל החברה שלכם באמצעות הטיפים הבאים.

1. האצלת סמכויות בחוכמה

המפתח לניהול הצלחה זה ללמוד כיצד לאזן בין האחריות להשלמת המשימות לבין הסמכויות הנדרשת לביצוען. יזמים רבים מרגישים שהם צריכים לשלוט בכל דבר קטן שהעובדים שלהם עושים. זה מתכון לאסון.

כשאתם מאצילים סמכויות, אתם מכפילים את כמות העבודה שאתם יכולים לבצע תוך כדי פיתוח הביטחון העצמי של העובדים, פיתוח כישורי מנהיגות ומיומנויות עבודה.

2. קביעת יעדים

כל עובד צריך יעדים לשאוף אליהם. היעדים יסייעו לכוון את העובדים לעבר המטרה ולודא שהם עובדים לפי מטרות הארגון. קבעו יעדים ספציפיים ומדידים, והשגיחו על התהליכים להשגת היעדים.

3. תקשורת

יותר מדי מנהלים מתקשרים מעט מדי עם העובדים שלהם. לבעלי עסקים ולמנהלים קשה לעדכן כל הזמן את העובדים שלהם בחדשות של הארגון. בכל מקרה עליכם לעשות את מיטב המאמצים ולעדכן את העובדים במידע שהם צריכים כדי לעשות את עבודתם במהירות וביעילות.

4. פנו זמן לעובדים שלכם

מעל לכל, ניהול זו משימה לאנשים. כשעובד צריך לדבר איתכם, לא משנה מה הסיבה, קבעו זמן לעשות זאת. שימו את העבודה שלכם בצד לרגע, הניחו את הסמארטפון והתרכזו באדם הנמצא ממולכם.

5. הכירו בהישגים

כל עובד רוצה לעשות עבודה טובה. כשעובדים עושים עבודה טובה הם רוצים לקבל הכרה מהבוסים שלהם. למרבה הצער, מעט מאוד בוסים מתגמלים את העובדים שלהם על עבודה טובה.

החדשות הטובות הן שיש הרבה דברים שבוסים יכולים לעשות כדי להכיר בהישגים של העובדים שעולים מעט כסף וקל ליישם אותם.

6. חשבו על פתרונות לטווח ארוך

לא משנה כמה קשה הבעיה, תמיד יהיה פתרון מהיר. יזמים תמיד שמחים כשהם מוצאים פתרונות לבעיות. הבעיה מתחילה כאשר הרצון למצוא פתרון מהיר גורם לנו להתעלם ממציאת פתרונות בטווח הארוך. בפעם הבאה שיש לכם בעיה בארגון שלכם, התמודדו עם הגורמים של הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה.

7. אל תהיו רציניים מדי

ללא שום ספק, בעלות על חברה זה עסק רציני. אתם צריכים לספק מוצרים ושירותים וחייבים להרוויח כסף. למרות כובד האחריות, מנהלים מוצלחים גורמים לארגון להיות מקום עבודה כיפי. במקום עובדים המחפשים סיבות לא להגיע לעבודה או עובדים המחפשים סיבות להגיע באיחור או ללכת מוקדם, המנהלים זוכים בכוח עבודה אנרגטי שעובד קשה.