11 טיפים כיצד לבנות ולנהל צוות עובדים בחברה שלכם

אם הגעתם לשלב בו אתם מעסיקים עובדים חדשים, תנו לעצמם טפיחה על השכם. זוהי נקודת ציון חשובה עבור כל חברה והרבה יזמים מעולם לא הגיעו לשלב זה. כעת האתגר הוא למצוא את העובד הנכון ולנהל אותו בצורה נכונה כך שיוכל להוביל את החברה קדימה.

שאלנו מספר חברים בארגון מועצת היזמים הצעירים (YEC), ארגון ללא מטרות רווח המאגד בתוכו יזמים צעירים מבטיחים את השאלה הבאה:

איזו עצה תתנו ליזמים בתחילת דרכם, הבונים את צוות העובדים בחברה שלהם?

1. הכשירו את העובדים

צ'רלי גילקי מחברת Productive Flourishing טוען ש"יזמים רבים שוגים באשליות ומאמינים שהעובד המגיע לחברה שלהם, יהיה בעל כישורים רבים ויוכל לבצע את עבודתו נאמנה. לא משנה כמה העובד מוכשר, כל עובד חייב לעבור הכשרה לתפקיד החדש ולקבל תקופת הסתגלות. אם תחשבו על מחזורי העובדים ומסלולי הצמיחה של העובדים, תוכלו לבחון את אופן הצמיחה של החברה שלכם".

2. קבעו ראיון קבלה

קייטלין מקייב מחברת Real Bullets Branding מספרת כי בחברה שלהם חיברו מספר מסמכים למילוי ע"י עובדים חדשים לפני תחילת עבודתם בחברה, ומתייחסים לצורת העבודה, אופן התגמול לעובדים, ישיבות צוות וכדומה. ראיון הקבלה יוכל לתת לצוות קצת רקע על העובד, האם העובד ישתלב בחברה וייצור תרבות עבודה טובה יותר.

3. בנו מערכות לניהול פרויקטים

לוקאס סומר מחברת Audimated אומר ש"יזמים צריכים לשמור על התמונה הגדולה אבל העובדים צריכים לשים לב לפרטים הקטנים. השתמשו בתוכנה טובה לניהול פרויקטים, כגון תוכנת manymoon, זו דרך מצוינת לשמור על העובדים מרוכזים במשימה. יעילות ופרודוקטיביות של עובדים עולה כאשר הם נמדדים בתוכנה לניהול פרויקטים".

4. למדו את העובדים לא להזדקק למנהל

ונסה נורנברג מחברת Metal Mafia טוענת: "למדו וחזקו את העובדים שלכם לעבוד בצורה אוטונומית. נציג מכירות לא זקוק לתסריט שיחה, הוא חייב ללמוד מה מושך את הלקוח למוצר ולמנות את היתרונות של המוצר אותו הוא מוכר. נציג שירות לא זקוק למסמך מדיניות החברה, אלא אסטרטגיה איך לפתור בעיות כך שהלקוח יהיה מרוצה".

5. קבעו יעדים וחזון בכל רבעון

טרוור מאך מחברת Automize, LLC אומר: "בשנה הראשונה כשפתחנו את החברה, לא עשינו תוכניות לטווח הארוך. צריך לכוון למטרה הגדולה. לכן התחלנו להגדיר יעדים וחזון לפי רבעון וכך יכלו העובדים להתמקד בהגשמת המטרות והיעדים ולהפוך אותם למציאות".

6. מדיניות "דלת פתוחה"

בנג'מין ליס מחברת Sweat EquiTees טוען: "עובדים בחברה (בעיקר עובדים חדשים) יטעו יותר מן המצופה אם הם מרגישים שאין להם למי לפנות ולשאול שאלות. דאגו להיות נגישים וזמינים כמה שניתן. השאירו את הדלת במשרדכם פתוחה וכך תוכלו ליצור את הרושם שניתן לגשת ולהעלות רעיונות או לשאול שאלות".

7. התרכזו בעיצוב חווית העובד

ניק פרידמן מחברת College Hunks Hauling Junk אומר: "שימו את העובדים שלכם במקום הראשון, והם יטפלו טוב יותר בלקוחות שלכם. במהלך בניית צוות העובדים אתם חייבים להגדיר איך יראו המחלקות הפנימיות בחברה. המיתוג הפנימי של החברה שלכם יכתיב כיצד החברה תוצג כלפי חוץ. אם תנסו לעצב את חווית הלקוח במקום הראשון, החוויה תהיה מאולצת ומלאכותית. חשוב להתרכז בחווית העובד לפני הלקוח".

8. העסיקו עובדים ש"יבצעו את העבודה"

מאט מיקביץ מחברת 99designs טוען ש"חברות קטנות לא יכולות לסבול אנשים עצלנים, אנשים המתמהמהים בעבודתם או שאינם יכולים להשתמש במשאבים המוגבלים של החברה ולדחוף פרויקטים קדימה. אתם צריכים עובדים שיוכלו להסתגל למצב הקיים, שיפעלו למציאת פתרונות, שייקחו אחריות על הבעיות ויובילו לפתרונות מוצלחים".

9. הקפידו על שקיפות מלאה עם העובדים

הת'ר היומן מחברת Come Recommended אומרת: "אני מקפידה לשמור על כנות עם הצוות שלי בנוגע למצב הכספי והלקוחות של החברה. בכלכלה של היום, חשוב להיות כנים עם העובדים לגביי כל אספקט של החברה, במיוחד אם החברה נמצאת בתחילת דרכה. עובדים מקצועים נהנים להיות חלק אינטגרלי בתהליך התכנון וקבלת ההחלטות. זה יוכל לעזור לעובדים להבין יותר טוב איך החברה פועלת".

10. למדו את העובדים איך להצליח

דרק שנהן מחברת Foodtree טוען: "אם תלמדו את העובדים שלכם איך להצליח, סביר להניח שהם יוכלו לעשות זאת. מנהלי מחלקה צריכים להעביר לעובדיהם את המסר שהם חכמים ומוכשרים. יזמים הם בעלי יכולת הנעה עצמית ואנחנו שוכחים להפיק את המיטב מהעובדים".

11. עודדו פתיחות וכנות

אליזבת סאונדרס מחברת Real Life E® אומרת: "אתם לא רוצים שהעובדים שלכם יפחדו להגיד לכם את האמת. אתם יכולים לעודד פתיחות וכנות באמצעות תגובה מתונה כאשר משהו משתבש. קבעו תוכנית לפתרון הבעיה ולהמשך והסכימו על מתן אחריות ומעקב לעובדיכם".

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *