אלו קופונים מניעים לקוחות לרכוש מוצרים או שירותים באינטרנט

האם אתם חושבים שקופון המציע ללקוחות 25% הנחה יגרום ללקוחות שלכם לשתף אותו בטוויטר?

חשבו שנית. סקר חדש מציג כי רק 17% מהמשיבים יכתבו 140 תווים עליכם באינטרנט, בשנה שעברה המספר היה 12%.

מה הלקוחות מוכנים לעשות עבור הנחה של 25%? שני שליש (67%) אמרו שהם מוכנים לעשות לייק לעמוד בפייסבוק ו-79% אמרו שהם מוכנים להירשם לקבלת ניוזלטר.

אתר הקופונים Red Plum ערך סקר בקרב 9,100 לקוחות הרוכשים קופונים באינטרנט עבור המחקר השנתי שלהם. המחקר מצא כי 79% מהנשאלים אמרו כי הם משתמשים בפליירים כחלק מרשימת הקניות שלהם, מדפיסים יותר קופונים ומשתמשים בקופונים סלולריים יותר מאשר בשנה שעברה. 82% מהמשיבים טענו שהם מעדיפים להשתמש בחיסכון און ליין (סה"כ הם חוסכים כ- 50 דולר בשבוע).

כמעט שני שליש (62%) אמרו שהם מבזבזים שעתיים בשבוע בחיפוש אחר דרכים לחסוך בכסף. מספר המשיבים שדיווחו שהם משווים מחירים גם באינטרנט וגם בדפוס היה 9% בשנת 2011.

ממצאים אלה מצביעים על כך שהצרכנים עדיין מאוד מעוניינים בחיסכון ופתחו צורת חשיבה חסכנית. ליסה ריינולדס, סגנית הנשיא למעורבות לקוחות בחברת המדיה Valassis טוענת ש"הלקוחות התרגלו לחפש את הערך המוסף בדילים ושינו את התנהגותם בהתאם. ברור שהם מעריכים את הדולר בדיוק כמו את הזמן היקר שלהם".

השימוש בקופונים סלולריים עלה ביותר מ-100% משנת 2011. המדד הנ"ל עלה בכל רמות ההכנסה של הלקוחות, אך במיוחד אצל הלקוחות המשתכרים פחות מ-20,000 דולר, שבהם מספר המשתמשים בקופונים שילש את עצמו.

במהלך 30 הימים האחרונים, 21% משתמשים בסמארטפונים כדי לקבל גישה לקופונים הנמצאים במייל שלהם. 19% אמרו שהם משתמשים בטלפון שלהם כדי להשוות מחירים. 18% מורידים קו]ונים לסלולר ו-15% משתמשים בקופונים הנשלחים באמצעות הודעות סמס. רק 12% אמרו כי הם חיפשו קופונים ברשתות החברתיות.

קופונים לרשתות שיווק הם הקופונים המובילים ברשימת הקופונים. לאחר מכן במקום השני נמצאים הקופונים למסעדות ולחנויות הלבשה. אך העניין בקטגוריות אחרות מתחיל לעלות: קופוני טיולים עלו לביקוש של 29% משנת 2011. שירותים כמו ניקוי יבש ומספרות גם כן נמצאים במגמת עלייה כאשר 25% מהמשיבים מחפשים קופונים בקטגוריות אלו.

איך הקונים מבזבזים את הכסף שהם חסכו? רוב המשיבים (60%) ענו שהם הלכו לצרכים בסיסיים (למרות שהמספר הזה נמצא במגמת ירידה). חסכונות לטווח ארוך כמו לימודים אקדמאים או פנסיה היו במקום השני עם 15%. רק 4% אמרו שהכסף ישמש אותם כתשלום חובות, נתון זה מפתיע במיוחד מפני שלפני שנתיים בשנת 2110 המשיבים הציבו את תשלום חובות כתשובה השנייה שלהם. 3% מהמשיבים ענו כי הם יבזבזו את הכסף לקניות ראוותניות.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים