כיצד לקדם את החברה שלכם ברשתות החברתיות

ג'ון אדגר לשר, הבעלים של סוכנות החקירות ג', אדגר פרסם את התגובה הבאה בבלוג שלי:

הרשתות החברתיות כמו טוויטר, פייסבוק, גוגל ואחרות לא עזרו לי. אישית, אני חושב שזה פשוט היה מלכודת לגביית כסף. בזבזתי אלפי דולרים בשיווק כגון, SEO, אדוורדס בגוגל וכו' והם הניבו מעט מאוד תוצאות. לאף אחד אין את היכולת או העניין לעזור למישהו אחר, כולם עסוקים בציוצים או בפרסום פוסטים.

לי יש יותר אחוזי הצלחה בפגישות פנים מול פנים ומהפניות של אנשים המכירים אותי אישית. אני מעדיף לבזבז את זמני ואת כספי בפגישות אישיות מאשר בכל מקום אחר.

לאחר שקראתי את התגובה, החלטתי ליצור קשר עם מר לשר ולדון עימו בחוויות שעבר.

מסתבר שמר לשר הוא חוקר פרטי, בעל משרד חקירות בסן פרנסיסקו הפועל החל משנת 2008. מר לשר, 24, פתח את המשרד לאחר שפוטר מעבודתו הקודמת בחברת American International Group בתחילת תקופת השפל הכלכלי. הוא מתמחה בחקירת תביעות ביטוח, הונאות, גניבות, נזקי רכוש או כל נושא אחר המצריך חקירה.

לקוחות פרטיים היו מקור ההכנסה העיקרי שלו, אך המצב הכלכלי כיום, קשה מאוד (הוא מסבסד את עצמו באמצעות צ'קים של המוסד לביטוח לאומי). הוא מודע לכך שהוא פתח עסק בזמן משבר ושכמות המתחרים בקליפורניה רבה. "ישנם מספר רב של שוטרים שיצאו לפנסיה, אנשי צבא לשעבר, וסוכני FBI שפרשו ופתחו משרדי חקירות ומאוד קשה להתחרות מול ההסמכות שלהם".

עד עכשיו, מר לשר הגיע למסקנה שהמדיה החברתית לא עוזרת לו. הוא ביטל את עמוד האוהדים שלו בפייסבוק מפני שהוא הרגיש שזה יותר אישי מאשר עסקי, כמו כן, הוא לא חושב שהוא צריך להיות שם. "אנשים רבים שאלו אותי איך אני מבצע חקירות פרטיות, או לא הצלחתי להשיג לקוח אחד מזה". "כמו כן, קיבלתי מספר הערות מטופשות מאנשים".

מר לשר נמצא בעל חשבון בטוויטר, אך צייץ מספר מועט של ציוצים. ההצלחה העיקרית שלו הגיעה דרך לינקדאין, ששם רכש חשבון פרימיום בעלות חודשית של 24.95 דולרים. הוא טען שהשקיע בלינקדאין מפני שהעסקים החלו לפעול באופן גלובלי. "התחלתי להשתמש בלינקדאין לפני שנה וקצת, יש לי חשבון פרימיום כך שאוכל לראות את פרופיל המשתמשים שפנו אליי. יש לי 650 אנשי קשר. בנוסף, אני יכול להשתמש בלינקדאין כדי לרגל אחרי בתי עסק. עדיין לא הצלחתי לגייס לקוח אחד לינקדאין אך אני מלא תקווה.

לפני שנה, מר לשר השקיע 94 דולרים בחודש בבניית ותחזוקה של אתר אינטרנט באמצעות אתר web.com. אחרי 6 חודשים הוא הפסיק את התשלומים לאתר. לאחר מכן, הוא החליט לבנות אתר אינטרנט משלו (שעדיין באוויר). לפני שישה שבועות, הוא ערך סמינר באינטרנט המתייחס למידע בסיסי על חקירות אך לא הצליח לגייס לקוחות.

הוא חשב לנסות להשתמש בגוגל אדוורדס, אך קולגות שלו מהתחום הניעו אותו מהרעיון. "אנשים העירו לי שהמתחרים מקליקים על המודעות ל חוקרים פרטיים אחרים וכך מעלים להם את המחיר שהם משלמים על המודעות". לכן עדיין לא ניסיתי להשתמש בזה.

אחרי שדיברנו על התסכולים שלו, הוא שאל אותי: היכן להתחיל קודם? איפה לשים את הכסף שלי?

ישנם 5 שלבים שכל מי שעוסק ברשתות חברתיות חייב ליישם. כדי לראות תוצאות מהרשתות חברתיות, אתם חייבים לתת לזמן לעשות את שלו, לא ניתן לראות תוצאות לאחר שישה חודשים וזה מתחיל בבניית אתר אינטרנט חזק.

נטוורקינג ברשתות החברתיות לוקחת יותר זמן מאשר פגישות נטרווקינג פנים מול פנים. אני מאמינה שאתם צריכים לפחות 7 אנשים קשר איכותיים כדי להתחיל לדבר על מסחר. אך קראתי שמומחים מהתעשיה מעריכים שצריך לפחות 21 אנשי קשר לפני שמתחילים לסגור עסקאות. להלן 5 צעדים שמר לשר צריך לעשות:

להשקיע באתר אינטרנט איכותי

אתר האינטרנט של מר לשר אינו תורם למותג שלו. כמו שלא קוראים לשרברב לבצע עבודת נגרות, כך אתם צריכים להעסיק מקצוענים שיבנו לכם אתר אינטרנט מקצועי ב-500-1,500 דולר. בנוסף, אתם יכולים לבנות אתר או בלוג באמצעות מערכת וורדפרס. האתר שלכם חייב להכיל תוכן ולפחות 3 דרכים ליצירת קשר עם הלקוחות, כולל הצעת הרשמה לניוזלטר, סמינר אינטרנט חינם בהרשמה, טופס יצירת קשר ועוד.

הכירו את מילות המפתח שלכם

אף קמפיין קידום אורגני לא יעבוד אם לא תשתמשו במילות המפתח הנכונות. אתם חייבים להכי את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם ואת החיפושים שהוא מבצע און ליין. תוכלו להיעזר בכלים החינמים הבאים: Wordtrakker ו- Google Keyword Tool.

השתמשו באסטרטגית הקשבה

כבעלי עסקים קטנים, אתם לא יכולים להיות בכל הרשתות החברתיות, אך אתם צריכים להיות ברשתות שבהם קהל היעד שלכם נמצא. לינקדאין הוא המקום הנכון עבור מר לשר, העבירו זמן נוסף שם והתחילו להשתמש באזור התשובות כדי להראות את הניסיון שלכם. הצטרפו לקבוצות שבהם חברים הלקוחות הפוטנציאליים ושתפו מידע שימושי.

התחילו בלוג

לאחר שתבנו את אתר האינטרנט, התחילו בלוג. הדרך הטובה להראות את הניסיון הרב שיש לכם בתחום היא באמצעות שיתוף טכנולוגיות וסיפורי הצלחה. אל תשכחו להשתמש במילות המפתח בבלוג שלכם.

שתפו מידע שימושי

הדרך הטובה ביותר למשוך לקוחות במדיה החברתית היא למתג את עצמכם כמקור מידע. אל תשתפו רק את התוכן שלכם, שתפו מידע של ספקים אחרים מהתעשיה. זו דרך אסטרטגית לבנות קשרים וחברים.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *