סגור

איך זה עובד?

מלא את הפרטים ונחזור אליך להכנת בקשה להצעת מחיר מהספקים

  כל השדות חובה
שם איש הקשר

יש למלא שם בשתי אותיות ומעלה

שם החברה

יש למלא שם חברה

טלפון

יש למלא מספר טלפון

כתובת דוא”ל

יש למלא מייל

עיר

יש למלא עיר

פרטי הבקשה

יש למלא את פרטי הבקשה

 
   

הבקשה נשלחה בהצלחה!

פנייתך מועברת לספקים

 

ספקים בקטגוריית

חלוקת פליירים בירושלים

י.ג. הפצות שיווק וקידום מכירות
חברה וותיקה ומקצועית המתמחה בדיוור ישיר והפצה של מוצרי שיווק ופרסום עבור חברות, עצמאים ומוסדות. חלוקת עלונים מדלת לדלת, הפצה בתיבות דואר, באמצעות דיילים ועוד. מערך טכנולוגי משוכלל הפועל באמצעות אומדן אוכלוסין ומפות מעודכנות של גוש דן.
 

פרסום גיל

03-5793793

 
פרסום גיל
החברה הוקמה בשנת 1999 ומספקת שירותי דיוור ישיר וייצור הפקות דפוס לחברות ועסקים. החברה בעלת מחלקת קידום מכירות המציעה דיילי קידום מכירות המחלקים פליירים ועד להפקות ענק. החברה מתמחה בדיוור למגזר החרדי בכל רחבי הארץ.
 

א.א הפצה

054-2449790

 
א.א הפצה
שירותי הפצת עלונים ופליירים בתיבות דואר, הפצה מדלת לדלת והפצה על גבי רכבים עבור חנויות, מסעדות, מוסדות ועסקים. החברה פועלת תחת הסלוגן “תן לנו ללכת במקומך” ובעלת מעל 10 שנים בתחום. החברה מעניקה שירות אמין ומקצועי לכלל לקוחותיה.
 
  עזרה
שאלות נפוצות בקטגורית חלוקת פליירים


1. כיצד החברות לדיוור ישיר מתמחרות שירותי חלוקת פליירים?

חברות דיוור ישיר מתמחרות חלוקת פליירים באמצעות חישוב הפרמטרים הבאים: כמות הפליירים, האם יש צורך בעיצוב והדפסת הפליריים, האם החלוקה מתבצעת לתיבות דואר, על גבי מכוניות או נמסרת ישירות ללקוחות הפוטנציאליים בקניונים, או ברחוב, האם יש לכם רשימת תפוצה או שחברת הדיוור הישיר צריכה לספק רשימות תפוצה והאם אתם צריכים רשימות תפוצה המפולחות לפי קבוצות גיל או לפי קבוצות אינטרסים.


2. מה הפרמטרים להגדרת קמפיין דיוור ישיר כמוצלח?

חברות ובתי עסק מודדים קמפיין דיוור ישיר כמוצלח כאשר הם מצליחים להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים ומגדילים את רמת ההכנסות. אך לפני שמתחילים קמפיין דיוור ישיר, חשוב להגדיר את קהל היעד, להתאים את תוכן הפרסום לקהל היעד, להגדיר מהם היעדים להצלחה ולודא שיש לכם כלים למעקב אחרי הפרסום.


לדוגמא, החלטתם לצאת במבצע חדש ולהפיץ פליירים בתיבות דואר באזור תל אביב ורמת גן, אתם יכולים להוסיף קוד מיוחד רק למבצע הנ\"ל שיאפשר לכם לדעת כמה אנשים באו בעקבות הפרסום. כמו כן, ניתן להדפיס על הפליירים מספר טלפון המיועד רק לשיחות מלקוחות שהגיעו בעקבות המבצע החדש וכך תוכלו לעקוב אחרי השיחות.


בסופו של דבר, קמפיין דיוור ישיר חושף את החברה שלכם לקהל היעד שהגדרתם מראש, בזכות כלי המעקב תוכלו לקבוע האם הקמפיין היה מוצלח או לא.