עתידות: השיפוץ היקר במשרד ישתלם לכם

מאת: ענבל ראוכורגר

שיפוץ המשרד אינו תהליך קצר או נוח ובעיקר אינו זול. גם אם הצטיידתם בתכנית תקציבית ברורה – הרי שתאלצו להתמודד עם חריגות בתקציב וסטייה מלוחות הזמנים. עם זאת, דעו כי השיפוץ לא רק שישתלם בעתיד הקרוב, הוא אף יסייע להגדלת המכירות בעתיד. כיצד? תשובות בכתבה.

עבודה במשרד ישן מסוכנת

קירות מתקלפים, מערכת חשמל רעועה, רצפות שבורות וריהוט משרדי מיושן ולא בטיחותי. עבודה במשרד מיושן מסבה אי נעימות לנוכחים, העובדים והלקוחות המגיעים למשרד, ובנוסף מהווה סכנה ממש במידה והתיישנות המערכות גורמת לליקויים.

במידה ועובדים או לקוחות ימעדו במשרד ויפצעו בו – אתם עלולים להתמודד עם תביעת נזיקין ואובדן כושר עבודה. שני מושגים שאתם מאוד לא רוצים להכיר מקרוב. על כן, ההחלטה לשפץ את המשרד צריכה להגיע בראש ובראשונה מתוך רצון לספק לעובדים סביבת עבודה בטוחה, ורק לאחר מכן מתוך רצון לאסתטיקה ונוחות.

הקירות מתקלפים והעובדים מתוסכלים

אם גם לאחר דברים אלה אתם עדין מתחבטים בשאלה "האם לשפץ?" וזקוקים לדחיפה נוספת לעבר קבלת ההחלטה לביצוע, דעו כי עבודה בסביבה לא נעימה עלולה להפחית את יעילות העובדים.

ישנוניות, כאבי ראש, חוסר סבלנות, בחילות, כאבי גב וברכיים הם רק חלק מהסימפטומים עמם מתמודדים עובדים הנמצאים בסביבה לא נוחה. וכשהגב כואב והראש דואב ממיגרנה, מי באמת מסוגל להתרכז
בעבודה?

הכניסו את צבעי העסק לתכנית השיפוצים

קיבלתם החלטה לשפץ? נהדר. עתה עצרו לרגע וערכו שיחה עם קבלן שיפוצים שבחרתם בכדי לגלות כיצד תוכלו להכניס את צבעי העסק שלכם (לוגו וסלוגן) אל המשרד בדרכים מחוכמות.

כך לדוגמא, תוכלו לצבוע את קירות בית העסק בגווני הלוגו, או להותיר "נקודות צבע" באזורים שונים במשרד בעזרת שלטים הנושאים את הלוגו הצבעוני.

אם תרצו לשמור על עיצוב שמרני תוכלו בכל זאת לשדרג את המשרד בעזרת אקססוריז. רכשו ריהוט משרדי בצבעים בולטים, ווילונות בעלי נוכחות וגם תמונות, מנורות ופרחים, וקשטו את העסק כמיטב יכולתכם.

הלקוחות יתאהבו בכם מחדש

ישנן שתי דרכים לנצל את השיפוצים לטובת הגדלת המכירות: האחת היא ביצירת אירוע חד פעמי לחגיגות סיום השיפוץ, בו תזמינו את העובדים והלקוחות לחגוג אתכם, ליהנות מהטבות, להתרשם וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות.

הדרך השנייה היא ביצירת רושם מתמשך שכן הלקוחות הקיימים וגם הפוטנציאליים ייהנו להיכנס למשרדים משופצים ונעימים, ולגלות שהמשרד רוחש פעילות, דינמי ומלא עשייה. הרושם החיובי יעזור לנסוך רוגע בקרב הלקוחות, ישכנע אותם שהעסק שלכם פה בכדי להישאר ושכדאי להם להשקיע בכם את כספם.

בטווח הארוך הרווחים יכסו את ההשקעה בשיפוץ, ותוכלו ליהנות לא רק מסביבת עבודה נעימה ובטוחה, אלא גם מהתעניינות גוברת מצד לקוחות חדשים ותשומת לבם של הלקוחות הקיימים. בהצלחה.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים