כיצד לנהל את החברה שלכם במהלך חופשה

מאמר מתורגם מתוך אתר

כבעלי עסק, זה יכול להיות מפתה לעבוד כל היום, כל יום ולשכוח את סופי השבוע והחופשות. רק אתם יכולים להחליט האם לנהל את החברה 24/7, לשאוף לשיפור תמידי ולהרחיב את טווח ההגעה שלכם לקוחות חדשים. קשה לצאת לחופשת קיץ קצרה כאשר החברה שלכם נמצאת בתהליכי צמיחה.

נכון שכנראה אתם יכולים להספיק יותר כאשר אתם עושים הכל בעצמכם, אבל לפעמים צריכים לקחת הפסקה לטעינת מצברים. רוצים לדעת מה קורה בחברה בזמן שאתם בחופשה? חשבו על הנקודות הבאות:

1. השתמשו בטכנולוגיה במידתיות

כיום יש סמארטפונים וחיבור Wi-Fi כמעט מכל מקום בעולם, כולל בספינות שייט לכן יהיה לכם קל יותר לנהל את המשימות היומיות ולשלוח מיילים דחופים. אל תשכחו שאתם נמצאים בחופשה, קבעו לוח זמנים מוגבל לשיחות טלפון ולשימוש באינטרנט ונסו לעמוד בלוח הזמנים שקבעתם.

2. נהלו את הזמן בצורה נכונה

כאשר אתם מתכננים חופשה, תדאגו לנהל את הזמן שלכם בתבונה. נסו לחשוב קדימה, אילו משימות יכולות להפריע לחופשה שלכם? השלימו מטלות דחופות ועבודות כך שלא תצטרכו לעבוד בזמן החופשה. הימנעו מתכנון חופשות בזמני לחץ, עומס או משבר כך תוכלו להנות מהחופשה עם המשפחה או החברים.

3. האצילו סמכויות

חבר קרוב שלנו בעל עסק המונה כ-15 עובדים. שאלנו אותו מה קורה בחברה לאחר שהוא חוזר מחופשה, האם יש הרבה פערים להשלים? האם היה מענה ללקוחות? האם הכל התנהל כשורה? בתגובה הוא השיב שאם העסק לא היה מתנהל "כרגיל" הוא כבר היה מפטר אנשים.

לפעמים צריך לקחת צעד אחד אחורה ולתת לאחרים לנהל את העסק. אתם הכשרתם את העובדים שלכם, אז תנו להם לעשות את העבודה.

זה יכול להיות קשה לקחת הפסקה מניהול העסק, אבל זה בהחלט אפשרי ליהנות מחופשה אם יש לכם את המשאבים הנכונים.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *