5 דרכים שבאמצעותם ניתן להגדיל את מכירות החגים העונתיות

אני לא יודע מה איתכם, אבל כשאני מוצא מותג שאני אוהב, אני מספר לאנשים על זה. אני מפרסם תמונות בפייסבוק, עושה לייק לעמוד המותג בפייסבוק או מצייץ על החוויה שעברתי בטוויטר. לעיתים קרובות הפרסום מעורר דיון שגורם לאנשים לשקול האם לרכוש את המותג הזה בפעם הבאה שילכו לקניות.

שיטת מפה לאוזן תמיד היתה אחת מהדרכים החזקות ביותר לשיווק. מסיבה זו נוצרה תופעה חדשה במדיה החברתית שהתפתחה מהמשווקים ברשתות החברתיות: "סנגורי מותגים". התופעה מתרחשת כאשר צרכן כל כך נרגש מהמוצר שרכש, כך שהוא או היא מגוננים על המותג בפני חברים ובני משפחה.

עכשיו כשעונת החגים מתקרבת, עסקים קטנים מבינים את הערך של אותם צרכנים הפועלים לקידום המוצרים או השירותים שלהם.

רוב הקמעונאים משיגים בין 30 ל- 40 אחוז מהרווחים שלהם במהלך תקופת החגים.

רוב פוגטה, מנכ"ל ומייסד חברת השיווק במדיה החברתית Zuberance אומר: "אם הקמעונאים והיצרנים מסתמכים רק על מחירים מוזלים ומודעות כדי לעשות את הרווחים בתקופת החגים נשקפת להם סכנה, יש להם נשק שיווקי חזק, הם צריכים לנצל את הלקוחות הנלהבים שלהם ואת המדיה החברתית".

כדי להתחיל להשתמש בחוכמה בכוח "סנגורי המותגים" פוגטה ממליץ לעקוב אחרי הטיפים הבאים:

בקשו מהלקוחות שלכם שיפרסמו ביקורות חיוביות עליכם

מחקרים מראים ש-4 מתוך 5 לקוחות ישנו את החלטת הרכישה שלהם אם ישמעו ביקורת שלילית באינטרנט. בקשו מהלקוחות הנאמנים שלכם לפרסם ביקורת חיובית על החוויות שלהם בחברה שלכם.

הציעו מבצעים והזמינו את הלקוחות לשתף אותם

אם תציעו מבצע טוב והלקוחות שלכם יאמינו במותג שלכם, אז הם גם יכתבו על המבצע ברשתות החברתיות השונות. שלחו הצעה ללקוחות הנאמנים שלכם והזמינו אותם לשתף את ההצעה.

המלצה על רכישה יכולה להוביל לנטישת עגלת הקניות

נטישת עגלת הקניות הפכה להיות בעיה קשה בתקופה שלפני חג המולד. מחקר שערכה חברת Forrester מצא כי 7 מתוך 10 עגלות קניות ננטשו לפני שהגיעו לקופה. באמצעות עידוד הלקוחות הנאמנים לשתף עם חבריהם, תוכלו למנוע את נטישת העגלה ולביצוע העסקה.

הגדלת שיעורי הקלקה שלכם באינטרנט

אם תעודדו את הלקוחות שלכם לספק ביקורות עליכם, תוכלו ליהנות בגידול של יותר מ-50 אחוזים בשיעור ההקלקות שלכם.

הפסיקו לפרסם והתחילו לחסוך

באמצעות עידוד הלקוחות שלכם תוכלו לחסוך 54 אחוזים מערוצי השיווק השונים.

שקלו להעניק תמריצים ותגמולים ללקוחות שלכם עבור כל לייק או ציוץ שיעשו עליכם. אם תשתמשו בקופונים תוכלו להביא קהל לקוחות רב יותר בעונת חג המולד.

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *