פראיירים לא מתים, הם רק משלמים יותר

ככל שנוקף הזמן, עסקים רבים מבינים שחלק משמעותי ממחזור ההכנסות שלהם, תלוי בפרסום ואין סוכנות פרסום גדולה יותר בעולם מאשר google adwords.

כדי לנהל קמפיינים ממומנים, צריך להבין בצורה טובה את הפלטפורמה, היכולות והמגבלות שלה, השינויים שמתחוללים בה וכמובן איך לא, את התנהגות השוק.

כמו בתחומי שיווק אחרים, הרבה עסקים שוכרים את שירותיהם של מומחים עצמאיים או של חברות חיצוניות לצורך ניהול הפרסום, אבל הבעיה היא התחום הזה הרבה יותר פרוץ ממה שאפשר לחשוב.

כפי שעלה לאחרונה בבלוג של דניאל זריהן, אושיית קידום אתרים עולה, בשוק המקומי, ישנם לא מעט נוכלים וסתם חובבנים שעולילם להוריד את ההשקעה שלכם לטמיון.

קמפיין אדוורדס בעלות חודשית גלובאלית – השקר הגדול מאחורי השיטה!

אז אילו סימני אזהרה ישנם?

  • מציעים לכם קמפיינים בעלות גלובלית
  • מבטיחים לכם קליקים ללא הגבלה
  • מבטיחים לכם מקום ראשון בגוגל
  • מבטיחים לכם הופעה בדף ראשון בכל עת
  • שולחים לכם דוחות מפוקפקים ומעורפלים
be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *