האם מרק צוקרברג מכר את פייסבוק למיליארדרית אנונימית? (אמ;לק: לא, אבל זו לא הנקודה)

גולשי גוגל ישראל שחיפשו היום בבוקר את הביטוי facebook באנגלית או בעברית, נתקלו בתוצאה משונה במקצת, תמונה של גברת לא מוכרת, לצד תיאור הרשת החברתית.

?facebook_has_a_new_face

מוזר עוד יותר יהיה לגלות שהתמונה אינה מופיעה כפי שניתן היה לחשוד בדף הויקיפדיה בעברית של הרשת החברתית, אלא בחשבון פרטי ולא קשור של אותה גברת, דווקא ברשת החברתית הגוססת גוגל פלוס.

https://plus.google.com/u/0/+DearNatural62

במקרה המדובר, כנראה שאין חשד לפגיעה בזדון או בניסיון "חטיפת המותג" באמצעות "גוגל בומב", שכן קשה לראות את השפעת פעולה שכזו מייצרת הדים משמעותיים מעבר לקוריוז.

עם זאת, לאירוע שכזה עשויה להיות במקרים אחרים השפעה אמיתית על תפקוד העסק שלכם ברשת ועלול לגרום לנזקים משמעותיים בדוגמאות פחות סימפטיות, כגון שילוב של תמונות לא ראויות בפרופיל של איש או אשת עסקים, שינוי של תיאור העסק, שעות הפעילות שלו, מספר טלפון או עובדות טכניות שגויות.

כעת נותר לראות כיצד פייסבוק יגיבו לנושא, תוך כמה זמן תתוקן התקלה על ידי גוגל ומה תפקידה של אותה גברת מסתורית בכל העניין (צפו לתביעות בעניין, או לפחות גל של ממים)

be-inspiration מפתחים אנשים מקדמים עסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *